#6 Kovács Zsuzsa: Mit lehet tanulni a rossz kérdőívekből?

Kovács Zsuzsával, a UX kutatóból lett product managerrel beszélgettünk egy nagyon tanulságosat, és mivel lényegében a teljes design folyamat terítékre került a epizódban, mindenkinek érdekes lehet, aki digitális termékek vagy szolgáltatások közelében tevékenykedik.

Az epizódot meg tudod hallgatni:

Zsuzsa 2008 óta dolgozik UX közeli területeken, 2018-ig UX kutatóként, jelenleg pedig product managerként a Prezinél. Bár jelenleg pm, kutatói múltja mind a mai napig meghatározza szemléletét, saját szavaival így fogalmazta meg: “I’m a Product Manager at Prezi, but a UX Researcher in heart.”

Így mind a mai napig megszállottan kutatja a felhasználói viselkedést személyesen és távolról, kvalitatívan és kvantitatívan, szervezetten és gerillában. Design Thinking hívő, az Amuse konferencia egyik szervezője.

Beszélgetésünk témái voltak Zsuzsával többek között:

  • A UX kutatás evolúciója itthon
  • Tippek azoknak, akik a UX kutatói pálya felé kacsintgatnak
  • Milyen egyáltalán a jó UX kutató?
  • A Prezinél leggyakrabban alkalmazott kutatási módszerek
  • A kérdőíves kutatás veszélyei
  • Remote UX kutatási tapasztalatok
  • A product management és a UX kutatás viszonya
  • Mi a különbség a product és a projekt manager között?
  • A Prezi vállalati kultúrája
  • Amuse UX konferencia és oktatási tapasztalatok

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük