#3 Ágoston László: Mit csinál a service designer?

A PD stories harmadik epizódjában a sokakat foglakoztató, és kétségtelenül egyre fontosabb design terület, a szolgáltatástervezés prominens képviselőjével Ágoston Lacival beszélgettünk.

Az epizódot meg tudod hallgatni:

Mind az üzleti oldal, mind a service design irányba kacsintgató UX és UI designerek fognak találni jó tippeket maguknak ebben az adásban, mert a téma számos rétegét tudtuk érinteni:

  • A service design könnyen tűnhet lilaködös bullshitnek, de valójában jóval többről szól, a fő ereje abban rejlik, hogy minden érintett bevonásával zajlik
  • Beszéltünk arról is, hogy milyen business modellben lehet értékesíteni a service designt
  • Mi történik akkor, ha nincs meg a match az ügyfeleddel?
  • A service designer két dimenzióban dolgozik, melyek ezek?
  • Remote oktatás és remote workshopok
  • Egyáltalán mit csinál a service designer?
  • Digitális transzformáció és szolgáltatás tervezés
  • Hogyan tudnak a cégek reagálni a mostani válságos időkben a szolgáltatás tervezés mindsetjét követve
  • A MAYA elv alkalmazása

Laci 3 service design könyvet ajánlott az érdeklődőknek: