A PD stories harmadik epizódjában a sokakat foglakoztató, és kétségtelenül egyre fontosabb design terület, a szolgáltatástervezés prominens képviselőjével Ágoston Lacival beszélgettünk.
Az epizódot meg tudod hallgatni:
Mind az üzleti oldal, mind a service design irányba kacsintgató UX és UI designerek fognak találni jó tippeket maguknak ebben az adásban, mert a téma számos rétegét tudtuk érinteni:
- A service design könnyen tűnhet lilaködös bullshitnek, de valójában jóval többről szól, a fő ereje abban rejlik, hogy minden érintett bevonásával zajlik
- Beszéltünk arról is, hogy milyen business modellben lehet értékesíteni a service designt
- Mi történik akkor, ha nincs meg a match az ügyfeleddel?
- A service designer két dimenzióban dolgozik, melyek ezek?
- Remote oktatás és remote workshopok
- Egyáltalán mit csinál a service designer?
- Digitális transzformáció és szolgáltatás tervezés
- Hogyan tudnak a cégek reagálni a mostani válságos időkben a szolgáltatás tervezés mindsetjét követve
- A MAYA elv alkalmazása
Laci 3 service design könyvet ajánlott az érdeklődőknek: