# 12 Havasi Zoltán: A design gondolkodás sem mindenható

Ezúttal ismét a design határmezsgyéjére kalandozunk és megnézzük, hogy a reklámszakmából milyen út vezethet a design thinking vagy éppen a service design felé.

Guideunk pedig ennek a sajátságos útnak a megértéséhez Havasi Zoli volt, aki hosszú szakmai múltja mellett a Beyond Partners stratégiai design tanácsadó cég egyik alapítója.

Ha támogatni szeretnéd munkánkat, megteheted a Patreon oldalunk segítségével.

Az epizódot meg tudod hallgatni:

Zoli meglehetősen sok gondolkodni valót adhat a PD Stories hallgatóinak, ugyanis olyan témák kerültek terítékre mint:

  • A márkaígéret és a fogyasztó tényleges percepciója közt feszülő veszélyes különbség
  • A tanítás önreflexiós ereje
  • A double diamond harmadik pillére, a triple diamond
  • A design gondolkodás mindenhatósága: vagy éppen ennek kétségessége
  • A brand megkülönböztető szerepe